tisdag 3 maj 2011

Helgen hos mitt hjärta ...

Helgen som gick var vi ner till mitt hjärta . Jag träffade hans troll o allt gick hur bra som helst.
Båda hans troll gav mig godkänt ! Fick nattkram o nattpuss av hans stortroll. Mina troll var också med ner o alla 4 trollen hittade varandra direkt . Det som var mindre genomtänkt av oss var att åka o handla med 4 troll... rörigt vart det men man lär sig nog... Hans troll tyckte det var bra att pappa skaffat en flickvän . Fast gulligast var nog hans stortrolls kommentar att det var bra att vi var där för då slipper pappa vara så ensam . Gulligt tänkt av en 14 årig sötis. Längtar efter nästa gång vi ses alla 6 igen .
Vart väldigt lycklig när mitt hjärta kallade mig älskling bara så där ...

Måndag vart det jobb o tisdag lika så . Hände väl inget speciellt ...

1 kommentar: