söndag 5 juni 2011

Helgen ...

Ja var ska man börja...
Vi skulle ju ha en mysig helg hjärtat, jag o trollen. Det började iofs bra massa mys hemma hos hjärtat på onsdagsnatten o en härlig resa till campingen, fick upp tältet o grillade lite sen vart det natten o vi somnade gott nära men sen...
Hjärtat vaknade kl 5 av att han hade ont i magen . Fick frossa o blev yr . Envis som han är så gick han o la sig igen o när vi andra vaknade för lite frukost så låg han kvar . Försökte få i honom lite mat men icke ! Vid lunch fick jag övertalat honom att låta kompisen köra honom till akuten för att iaf kolla upp det. Vilket var tur ! Han blev inlagd på stört misstänkt blindtarmsinflammation... fredagen gick utan att vi fick nått vettigt svar lika så lördagen . Åkte in o hälsade på honom med barnen . Lite tufft att ta hand om 2 barn man knappt känner o va orolig för sitt hjärta samtidigt .. men det blev bad o massa glass o mys . Natten till söndagen opererade de honom för just blindtarmen . Hälsade på honom 2 gånger under söndagen för att sen lämna hans troll till sin mamma o köra hans bil med husvagn hit . Fy sjuttan va nervös jag var men det gick bra nu står vagnen hos mina föräldrar o förhoppningsvis kommer hjärtat hem hit imorgon . Vill inte att han är ensam hos sig första dagarna . Så eventuellt blir det en stressig dag imorgon om jag ska hämta hem hjärtat . Ska ju jobba kvällen med... men ska bli så skönt att ha honom här !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar