tisdag 27 september 2011

Ullared...

Idag hämtade jag barnen efter skolan och så drog vi iväg till Ullared.
Fick köpt massa kläder till både barn o gubbe . Tjejerna hittade lösnaglar barbie o en smurfelina.
2 spel, några filmer , ljus och kalender hamnade visst i vagnen med.
Till mig köpte jag... hmmm... 2 filtar till soffan...
Köpte en soda streamer till gubben. Hittade en julklapp till systerdottern med , vet inte om min syster kommer uppskatta den lika mycket som dottern men dottern kommer att ha kul kan jag lova !
Just nu provar barnen soda streamern och alla kläder är in ligger på sina platser, förutom gubbens som ligger så han ser dem ...

Imorgon blir det arbetsintervju igen . Tror jag har 4 jobb på gång nu... Längtar efter att få jobba lite igen nu . Vara hemma är inte min grej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar