torsdag 29 september 2011

Torsdag...

Idag har jag tvättat o röjt lite här hemma . Massor att packa upp o sortera efter flytten . Satte upp mina lampor i hallen och i vårt sovrum , får se om gubben märker något i natt när han kommer .
Hade tänkt sätta upp mina lampor i kök o vardagsrum med men hans lampor sitter uppe med special grejer så han får hjälpa mig med det i helgen, hoppas också att vi får bytt madrasser i våran säng i helgen . Vill ju ha min dubbelmadrass igen .
När barnen kom från skolan idag så åkte vi till affären o systemet. I helgen kommer alla 5 barnen vara här o den största ska ha med sin pojkvän så det behövdes storhandlas mat ...

Gubben har lovat att baka kladdkaka med baileys  !  Låter mumsigt ! Fast jag tror nog att jag vet vem som kommer baka... Känner jag herrn rätt så kommer han vara i garaget antingen med min bil eller den nya .
På lördag ska gubben o jag kolla på den nya bilen en 7 sitsig Voyager... Hoppas den är nått att ha isf går min Saab i graven . Imorgon blir det jobb o det ska bli så kul att göra något igen ! Hoppas bara detta stället är ett bra ställe annars får jag leta vidare .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar