torsdag 13 oktober 2011

Trött men lycklig

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen...
Det som hänt sen sist är mest det vanliga . Förr förra helgen hade vi dock alla barn hemma plus den störstas pojkvän , trångt vart det men det gick .

I måndags var gubben o jag o fikade o firade våran 6 månaders dag . Mysigt värre .

Har hittat mig ett jobb som verkar vara rätt bra . Det är lite tråkigt bara att jag denna vecka jobbar dag så träffar inte älsklingen förrens på lördag em eller jo han kommer ju hem o sover varje natt men kramas o pussas blir det inget av.Det är lite jobbigt men det får gå. Imorgon ska jag hämta mina söta bonusar efter jobbet men först hem o hämta lilltroll, stortroll ska på vift o kommer hem medans jag hämtar bonustrollen.

Gubben har fått order om att avlägsna Jettan som bara står utanför...
Varför?  Jooo vi har 4 katter . Dessa 4 katter gillar att vara i denna bil. Var inga problem o hade fortsatt vara problemfritt om inte... gubben o största bonusens pojkvän burit ut massa motordelar o lagt i bilhelvetet ... Så vad händer??  Jo alla 4 katterna trampar runt i olja ... o sen kommer de in .... en av katterna är helsvart redan från början så på honom syntes inte nått ... men lillkissen HADE vita fötter... de är svarta nu .... Dessa 2 katter trampar runt på köksbordet , runt i köket, ut i hallen, in på toaletten , upp på toaletten, in i ett av barnens rum för att slutligen leka tafatt i våran säng o somna sött i den rena tvätten jag lagt på sängen.... svarta katttassar precis överallt....

1 kommentar:

  1. Hahahah! Uräkta men jag kan inte låta bli att skratta. ;o) <3

    SvaraRadera