onsdag 19 oktober 2011

Tråkväder...

Ännu en tråkig dag . Regn o hagel .

Hänt sen sist : Handlat bil en jättefin röd Mitshubishi Space Wagon , nu kan alla åka samtidigt plus att vi kan dra husvagnen med den bilen. Bilen har fått ett namn som alla mina bilar har denna heter Bitchen !

Finns en del mer som jag skulle vilja skriva men det får bli om ett tag eftersom vissa inblandade vill att jag håller det hemligt . Meeeen det är förbannat svårt ...

Igår var jag o trollen och badade i simhallen . Helt underbart . Satt i bubbelpoolen en lång stund och bara va . Det behövde jag .

Just nu pågår projekt hålla sams o baka muffins i köket... Hittills har det gått bra ...

Idag är en sån dag som jag helst hade velat att gubben min jobbade normala tider o kom hem o myste på kvällen . Visst det är rätt skönt att ha kvällarna för sig själv o ha förmiddagarna helt för oss själva men vissa dagar önskar jag att jag hade nån att gosa/prata med i soffan på kvällen....

1 kommentar: