tisdag 25 oktober 2011

Handla vinterskor...

Japp idag har vi handlat vinterskor. Stora trollet sa direkt när hon kom in i affären att här finns inga fina... meen efter att ha kollat runt lite hittade hon flera som hon gillade ... o till slut blev det dessa


Lilla troll hittade ett par liknande i svart men med gummirad fot och lurviga bollar på snörena. Tyvärr hittar jag inte dem på deras hemsida just nu .

Eftersom mina fötter är lite breda o konstiga var det rätt svårt att hitta något till mig men köpte dessa så får vi se om de funkar . Första gången på länge jag hittar något på damavdelningen som sitter ok ....


Handlade också en mössa o lite smink till halloween
På fredag ska jag tydligen gå upp extra tidigt för att måla barnen innan skolan... Ska faktiskt bli lite roligt .

Har fastnat för word feud som så många andra det enda dumma är att jag inte har en androidmobil... Så jag lånar hjärtats när han e hemma men i brist på det får betapet funka .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar