torsdag 15 december 2011

Lucia och julshow...

Det har varit sjukstuga här sen jag skrev sist . Då var ju jag förkyld sen la sig lilltroll och gubben . Under helgen var alla barn utom största här men jag som hade tänkt baka peppisar orkade inte . På söndagen kom febern tillbaka igen , men nu verkar det ha vänt...

På Lucia firade vi som vanligt med frukost framför TVn och tittade på Luciafirandet i SVT till och med gubben var med trots att det började 7 och han kom i säng runt 2 - halv 3 som vanligt.

Fått brev från Linköpings tingsrätt idag . Allt blev som jag ville eller ja... helst vill jag ju inte att hon åker men eftersom jag inte kan hindra det så är detta bästa lösningen.

Idag åkte jag och trollen till bonustrollens julfest , båda bonusarna var väldigt duktiga ! Så himla mysigt och kul att få vara med .
Tack söta hmmm va ska jag kalla dig här?? bonusvän ? bonusarnas mamma eller kanske ska säga som din karl sa ...att jag är hans pojkväns fru ... Det måste ju innebära att du är min mans pojkväns fru... invecklat detta men ...

I morgon ska jag och gubben ut på äventyr... Blir det som jag hoppas så kommer jag skriva ett litet inlägg om va som hänt .

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera