måndag 4 april 2011

Första inlägget från mig själv...

Jaha så var man då påtvingad att börja blogga... Eftersom min kompis nu är så nyfiken på vad som händer i mitt liv så kommer här en liten redogörelse så hon blir nöjd...

En kort sammanfattnig av mitt liv:
79 föddes jag på en ö på västkusten gick i skola o växte upp , började gymnasium och träffade Storans pappa.
00 föddes min underbara stora tös ! träffade min lillas pappa
01 flytt tvärs över landet ( det va nu helvetet startade...)
04 föddes min underbara lilla dotter ! träffade min vän som tvingat på mig bloggen...
08 flyttade från helvetet och hem ! underbar lycka ! frihet !


Idag är jag ledig , barnen iväg skickade till skolan o jag sitter här... ska ta itu med tvätt o städ men ska bara lite först...

Kanske ska passa på att avreagera mig lite med...
Förbannade jävla ex ! Eller ja... är ju bara ett ex som bråkar men han gör det desto mer !!
Mina barn åker till sina pappor lite olika den stora åker varannan helg o halva lov den lilla åker 1:a helgen i månaden o halva lov vilket innebär att det är få helger jag får för mig själv...
Sportlovet skulle jag äntligen fått va barnledig ett par dagar men så ville den storas pappa byta och det är klart man hjälper till även om det sabbade mina planeringar , nästa gång kan det vara jag som behöver byta eller hjälp. Han och jag har ett bra samarbete runt vårat barn.
Men igår blev jag helt riktigt arg på den lillas pappa som har gjort allt för att styra o ställa med dessa umgängen nu helt plötsligt så ska han inte ha sin halva av lovet !! Han skulle aldrig acceptera om jag ställde in ett umgänge eller behövde ändra dag eller tid. Fexibel o smidig vet han inte hur det stavas ens !

Är du nöjd med mitt försa inlägg vännen??

Kram

1 kommentar: