måndag 11 april 2011

Tror jag hittat en vinnare till mitt hjärta...

Helgen som gick var fullbokad .
Jobb lördag 9.30-21.30 o söndag 9.30 -15 (skulle ju jobbat till 21 men fick bytt med en tjej så jag kunde träffa en sötis jag pratat med sen januari )
Hade en  trevlig dag och kväll med honom .. som jag misstänkte så försvann jag i hans bruna ögon... satt o pratade om allt o inget i soffan en bra stund sen tog han min hand o så satt vi där hand i hand o fortsatte prata ... jag kröp nära o han höll om mig , smekte så där underbart , vi pratade o pratade , knyckte mig en puss som blev flera som blev en evigethets lång kyss ... så underbart ! Sen kom mitt stora barn hem och vi sansade oss o höll bara handen eller höll om varandra. Åkte o köpte pizza . Hemma igen såg vi på tv alla 3 . När dottern gick o la sig så myste vi vidare med kyssar o smek tills han åkte hem vid 00. 9 timmar va han här... Tror jag hittat en vinnare till mitt hjärta... Nu dröjer de dock enda till påsk innan vi ses antagligen... Det känns lite långt men så får det bli.

1 kommentar: